zondag 26 juli 2009

26 juli 2009 - Ho Chi Minh City, Vietnam

Dit is het leven in luilekkerland. Zalig niets doen... eten, iets drinken, wat rondfietsen, op het srand liggen, nog een passievruchtsapje drinken souveniertjes kopen voor het thuisfront... Thomas is happy en heeft een Aziatische olieschilderij  op de kop kunnen tikken.
Bij een Italiaanse Vietnamees hebben we in de haast een zeer lekker verse lasagna gegeten, welgekomen na weken van lijst en lijst (met dank aan de goede tip van onze trottergids resaurant Good Morning Vietnam). Reden van onze haast? Om 18u vertrekt onze slaapbus naar Nha Trang, de bus is van voor naar achter verdeeld in 3rijen met telkens 2 bedden boven elkaar. Geen klagen van; als westerling kunnen we zelfs bijna onze benen strekken. Op de foto in het boekagentschap zag die bus er natuurlijk splinternieuw uit terwijl er eigelijk het best al af was maar ach we hebben goed geslapen. En hij brengt ons voor ongeveer 8 a 9 euro 500km dieper, inclusief de stinkende zweetvoeten van jawel een Belg die boven ons lag.

tot in Nha Trang

Steven & Katie
  2. Mama:
    29 juli 2009
    Beste Thomas en Lien,wat een prachtige reis
    het is echt om jaloers op te zijn,gelukkig kunnen we
    meegenieten dank zij jullie prachtig reisblog,
    en wees gerust het werk loopt hier niet weg
    nog een veilige terugreis en tot in augustus
    groetjes tante Lieve
  3. Danny en Jo:
    2 augustus 2009
    Dag Lien en Thomas.Ik zie dat jullie al heel wat beleefd hebben.Het is bijna voorbij.Wensen jullie een veilige terugreis.Groetjes Danny en Jo